Het jaar 2012 van Romijn Design
Terugblik
Hoewel Romijn Design niet verplicht is om een jaarverslag te publiceren, hebben we er toch eentje gemaakt. Een mini-versie, gewoon omdat we het leuk vinden. Lees en kijk mee in ons overzicht van wat er in het betreffende jaar is gebeurd, hoe de opdrachten verdeeld waren, voor wat voor soort klanten we mochten werken, en nog veel meer!
2012
Ondanks de moeilijke tijden hebben we het goed gedaan in ons vierde bestaansjaar. De omzet is gestegen met 8% en trots kunnen we vertellen dat we ook dit jaar winst hebben gemaakt.
We zijn blij met de continuïteit van bestaande klanten (we gaan ze hier niet allemaal noemen, maar fijn dat we nog steeds samenwerken). Zo hebben we het Oranje Fonds weer van ontwerpen mogen voorzien voor diverse campagnes, waaronder NLdoet, Etentje voor een Ander en de jubileumviering ter ere van hun 10-jarig bestaan. Ook de Rabobank Utrechtse Waarden wist aan de keukentafel van hun klanten te schuiven met diverse campagnes, verjaardagsattenties, alle communicatie omtrent een verhuizing. Daarnaast werken we nu sinds een jaar ook voor Terberg Makelaars, die sinds hun overname van Reinerie Makelaars steeds meer leuke opdrachten voor ons bedachten.
Natuurlijk hebben we ook nieuwe opdrachten binnengehaald, zoals Echobureau Utrecht, Pillen Beheer en Advies, Romijn Communicatie en Studio EIII, voor de laatste twee hebben we een websites ontworpen die 2013 live gaan.
Afgelopen jaar hebben we ook ons team uitgebreid. Zo werkt Bob nu vast bij ons en heeft Heleen (inmiddels vervangen door Fiona) ons afgelopen half jaar ondersteund in projectmanagement.
Opdrachten
Klanten
2013
Hoewel 2012 een mooi jaar is geweest, zitten we inmiddels in 2013. Tot op heden hebben we nog nooit actief klanten geworven, maar onze klanten belden spontaan aan. Aankomend jaar willen we ons klantenbestand actief uitbreiden, klanten waarbij we onze ervaring goed in kunnen zetten. Nog een goed doel of een projectontwikkelaar zouden wij bijvoorbeeld een mooie toevoeging vinden.
2013 betekent ook vijf jaar Romijn Design! Daar horen jullie natuurlijk nog meer van.
En na er goed over nagedacht te hebben, zijn we nu bezig met het ontwikkelen van een eigen product. Voorlopig zitten we nog vol in het vooronderzoek en gaan we het nog testen. Op Facebook en Twitter zijn de ontwikkelingen van Papiergoed te volgen.